Comarch POS

Comarch POS to system przeznaczony dla sprzedawców pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych i na zapleczu sklepu. Pozwala na wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta oraz przyjęciem i wydaniem towarów. Współpracuje z Comarch ERP XL.

Wyróżniki Comarch POS:

  • kompleksowa obsługa procesów związanych ze sprzedażą (sprzedaż, naliczanie promocji i rabatów) i działaniami posprzedażowymi (np. reklamacje, zwroty);
  • zatowarowanie i inwentaryzacja;
  • praca offline w przypadku braku połączenia z siecią i automatyczne przejście na tryb online w przypadku przywrócenia połączenia;
  • praca z wieloma dokumentami – można obsługiwać kilku klientów równocześnie; obsługa szerokiego zakresu dokumentów sprzedażowych (paragony, faktury, faktury zaliczkowe, zamówienia sprzedaży, oferty sprzedaży), możliwość wystawiania dokumentów tax free;
  • obsługa dowolnych form płatności, w tym płatności mieszane;
  • wyświetlanie zdjęć towarów – wgląd do zdjęć i opisów produktów;
  • informacje o promocjach – możliwość zaproponowania dodatkowej oferty;
  • szeroki zakres integracji – czytniki kodów kreskowych, terminale płatnicze, drukarki fiskalne, szuflady kasowe, bramki zliczające;
  • intuicyjny interfejs – zrozumiały nawet dla nowozatrudnionego pracownika sklepu;
  • dostosowany do ekranów dotykowych;
  • wielojęzyczny interfejs, możliwość tłumaczenia na dowolny język.

Moduły systemu / wersje programu / dodatkowe opcje / pakiet aplikacji​

Więcej informacji

Z Comarch POS korzystają: