Nazwą Comarch Mobile określa się pakiet aplikacji dla firm, których pracownicy wykonują zadania w terenie, korzystając z urządzeń mobilnych (m.in. smartfonów, tabletów, kolektorów danych) podczas realizacji procesów sprzedażowych, serwisowych, magazynowych oraz zarządczych. Model licencjonowania jest zależny od systemu Comarch ERP, z którym dana aplikacja zostanie uruchomiona. Aplikacje Comarch Mobile współpracują z Comarch ERP XL i Comarch ERP Optima.
Comarch Mobile Sprzedaż – wsparcie przedstawicieli handlowych realizujących zadania w terenie. Pracownik mobilny może wystawiać oferty, paragony, faktury, WZki, przyjmować zamówienia i reklamacje. Aplikacja zawiera terminarz (planowanie spotkań i zadań) i wbudowany komunikator internetowy, umożliwia lokalizację pracowników przez GPS;
Comarch Mobile Monitorowanie – do rejestracji tras przejazdu pracowników terenowych;
Comarch Mobile Serwis – wsparcie dla serwisantów realizujących przeglądy i naprawy urządzeń w terenie. Pracownik z poziomu urządzenia mobilnego może sprawdzić, jakie zlecenia serwisowe są do niego przypisane, jakie naprawy należy wykonać, jakie części i narzędzia pobrać, zapoznać się z informacjami o serwisowanym urządzeniu (parametry techniczne, historia napraw, harmonogram przeglądów gwarancyjnych). Może wydrukować protokół wykonania zlecenia serwisowego, paragon czy fakturę i samodzielnie planować czynności serwisowe;
Comarch Mobile Zakupy – aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu;
Comarch Mobile Zarządzanie – służy kierownikom działu sprzedaży lub serwisu do planowania i monitorowania zadań pracowników mobilnych;
Comarch Mobile AI Rozpoznawanie Towarów – umożliwia pracownikom mobilnym rozpoznawanie towarów na półkach sklepowych.