Comarch BI Point

Comarch BI Point to internetowa platforma do zaawansowanej analityki i samodzielnej wizualizacji danych z bazy operacyjnej ERP i innych źródeł. Jest dostępna z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, za pomocą urządzeń stacjonarnych i mobilnych.

Wyróżniki Comarch BI Point:

  • zestaw predefiniowanych dashboardów (interaktywnych kokpitów menedżerskich) i raportów z obszarów sprzedaży, zakupów, zamówień, magazynów, płatności oraz HR;
  • możliwość budowania raportów ad-hoc metodą drag & drop;
  • raportuje w oparciu o dane bezpośrednio z bazy operacyjnej systemu ERP;
  • mechanizm wieloźródłowości pozwala na wprowadzanie i przetwarzanie danych z zewnętrznych źródeł: hurtownia danych, platforma IoT, dedykowany system produkcyjne, B2B, EDI, DMS magazynowe, laboratorium, arkusze kalkulacyjne, dane rynkowe itd.;
  • różnorodne formy wizualizacji danych;
  • wielojęzyczny i intuicyjny interfejs;
  • funkcjonalność komentarzy pozwala na dzielenie się informacjami z pozostałymi użytkownikami platformy;
  • interaktywność, responsywność, szybkość działania;
  • zarządzanie uprawnieniami i dostępem do informacji.

Moduły systemu

Repozytorium – własna struktura katalogów, definiowanie uprawnień na poziomie katalogów czy pojedynczych obiektów, udostępnianie obiektów grupom oraz użytkownikom, historia edycji danego obiektu, zarządzanie obiektami (kopiowanie, usuwanie, przenoszenie);

Model Danych – łączenie danych z wielu źródeł w oparciu o wizualny konfigurator, budowa struktury modelu danych, hierarchii, grupowanie atrybutów czy miar, tworzenie miar wyliczanych, harmonogramy przetwarzania danych, opcjonalne dodawanie translacji dla obiektów, zarządzenie uprawieniami;

Raporty – tworzenie własnych raportów i tabel przestawnych, w tym raportów ad-hoc, dostosowanie wyglądu raportów, drążenie, sortowanie i dynamiczne filtrowanie danych, eksport danych w raportach m.in. do xls, pdf, html;

Dashboardy – atrakcyjna wizualizacja danych biznesowych, wykorzystanie przejrzystych wykresów, tabel, wskaźników, map, czy własnych schematów i obrazów, interakcje pomiędzy elementami dashboardu, filtrowanie danych;

Kooperacja – dystrybucja raportów i dashboardów, zarządzanie dostępem, subskrypcje (cykliczne wiadomości e-mail z najnowszą wersją wybranego raportu), powiadomienia, komentarze – do własnych lub udostępnionych raportów.

Więcej informacji

Z Comarch BI Point korzystają: