COMARCH DMS

Comarch DMS to nowoczesna platforma do kompleksowego zarządzania dokumentacją i obiegiem dokumentów w firmie. System usprawnia pracę z dokumentami, zapewniając ich centralne przechowywanie, szybką wyszukiwarkę, automatyzację procesów i kontrolę dostępu.

Kluczowe funkcje Comarch DMS:

  • Elektroniczny obieg dokumentów:
    • Automatyzacja obiegu faktur, umów, wniosków, pism oraz wielu innych dokumentów;
    • Możliwość definiowania ścieżek obiegu i reguł zatwierdzania;
    • Powiadomienia i kontrola czasu realizacji zadań;
  • Repozytorium dokumentów:
    • Przechowywanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu;
    • Szybki, intuicyjny interfejs aplikacji;
    • Korzystanie z aplikacji mobilnej oraz webowej;
    • Możliwość tworzenia wersji dokumentów i zarządzania nimi;
  • Zarządzanie uprawnieniami:
    • Definicja dostępu do dokumentów dla poszczególnych użytkowników, działów oraz grup;
    • Zabezpieczenie poufnych informacji;
    • Pełna kontrola nad historią zmian;
    • Limity wartościowe w ścieżce akceptacji;
  • Integracja z innymi systemami:
    • Comarch DMS posiada wbudowaną integrację z systemami Comarch ERP;
    • Możliwa jest integracja z innymi systemami ERP, CRM oraz aplikacjami zewnętrznymi;
    • Automatyzacja przepływu informacji;

 

Comarch DMS jest dostępny w różnych wersjach:

  • Comarch DMS Standard: Proste i intuicyjne rozwiązanie dla małych firm, które chcą uporządkować swoje dokumenty;
  • Comarch DMS Premium: Rozbudowana wersja Premium, która umożliwa automatyzację procesów oraz dopisywanie dodatkowych rozwiązań;
  • Comarch DMS Cloud: Usługa w chmurze dla firm, które chcą korzystać z systemu bez konieczności inwestowania w infrastrukturę IT;