Kontakt

Dane teleadresowe

T2S Sp. z. o. o.
Krakowiaków 80/98, 02-255 Warszawa
tel: (+48) 22 575 86 00

T2S Sp. z. o. o. / Łódź
Gdańska 80, 90-613 Łódź
tel: (+48) 42 636 41 33

NIP: 522-26-53-656
REGON: 015220299
KRS: 0000125092

e-mail:

Napisz do nas

S.O.S. dla klientów Comarch ERP

Jeśli jesteś użytkownikiem Comarch ERP Optima w ramach odpłatnej usługi UPGRADE PREMIUM zyskasz:

  • dostęp do POMOCY TELEFONICZNEJ, której konsultanci Comarch udzielają w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 - 14:00. By z niej skorzystać zadzwoń na nr: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2 i zaloguj się przy użyciu indywidualnego numeru ID i PIN, który znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego oprogramowania;
  • wyższy priorytet w obsłudze zapytań;
  • możliwość skorzystania z 4 szkoleń elektronicznych przez cały okres trwania usługi.

Każdy użytkownik Comarch ERP, w ramach ważnej gwarancji na oprogramowanie, może i powinien korzystać z INDYWIDUALNYCH STRON KLIENTA. Najpierw jednak musisz założyć konto, a do tego celu potrzebne Ci będą ID i PIN z certyfikatu zakupionego oprogramowania.

Z poziomu Indywidualnych Stron Klienta możesz szybko przejść do:

  • Systemu Obsługi Zgłoszeń Comarch (SOZ),
  • Obszernej bazy wiedzy: filmy instruktażowe, podręczniki, ćwiczenia, biuletyny, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ),
  • Społeczności Comarch ERP: miejsca wymiany wiedzy i pomysłów między ekspertami Comarch, partnerami Comarch ERP i a klientami.

Jak widzisz, będąc użytkownikiem Comarch ERP możliwości masz wiele.

S.O.S. dla klientów T2S

Zespół wsparcia T2S działa niezależnie od infolinii Comarch czy SOZ Comarch. Należy je traktować jako komplementarne. Pamiętaj jednak, że jako firma usługowa pobieramy opłatę za pomoc, której udzielają klientom nasi konsultanci. By z niej skorzystać:

  • PRZEŚLIJ ZGŁOSZENIE E-MAIL na adres . Otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia z wskazanym w tytule wiadomości numerem ID przypisanym do tego konkretnego zgłoszenia. Od tego momentu oczekuj kontaktu ze strony konsultanta, któremu Twoje zgłoszenie zostanie przypisane do realizacji. Prosimy o zachowanie w dalszej korespondencji oryginalnego tytułu wiadomosći z potwierdzenia - to znacznie ułatwi i przyspieszy realizację zgłoszenia;
  • ZALOGUJ SIĘ. Jeżeli podpisałeś z nami odrębną umowę i opłacasz miesięczny abonament tytułem opieki nad wdrożonym systemem, za pomocą przypisanych Twojej firmie numerów PIN i KOD zalogujesz się do:

Dowiedz się więcej, na czym polega umowa opieki nad wdrożonym systemem Comarch ERP >>.