FILM HOTEL Sp. z o.o.

USŁUGI / hotelarstwo i gastronomia

Czterogwiazdkowy hotel DoubleTree by Hilton powstał w lipcu 2013 roku, w miejscu dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych. Goście mają do dyspozycji ponad 200 komfortowo wyposażonych pokoi, przestronne i nowoczesne Centrum Konferencyjne, restaurację Four Colors, Golder Bar, wspaniały basen oraz Wellness & Health Club. Niepowtarzalny, filmowy charakter oraz bezpośrednie połączenie z klubem muzycznym Wytwórnia czynią z hotelu znakomite miejsce do wypoczynku i rozrywki. Od momentu otwarcia obiekt zdobył szereg nagród i wyróżnień w konkursach organizowanych przez serwisy rezerwacyjne, branżę architektoniczną, budowlaną oraz eventową – m.in. za unikalny design, poziom usług i profesjonalizm.

Charakterystyka

  • 45 użytkowników systemu
  • 10 jednoczesnych użytkowników
  • 500 liczba OCR-owanych dokumentów miesięcznie
  • 650 liczba dokumentów miesięcznie realizowanych w DMS

Zastosowane rozwiązania informatyczne

Comarch ERP XL
wsparcie zarządzania w obszarach: sprzedaż, reklamacje, zamówienia, import, księgowość, środki trwałe, kadry i płace
Comarch DMS
digitalizacja i wewnętrzny obieg dokumentów
Comarch OCR
automatyczne zaczytywanie danych z dokumentów
Comarch BI Point
aplikacja do samodzielnej wizualizacji danych z bazy operacyjnej ERP i innych źródeł
Comarch HRM
samoobsługa pracownicza, zarządzanie planem i harmonogramem pracy, nieobecności
Comarch PPK
obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
Comarch e-Sprawozdania
wysyłka sprawozdań finansowych drogą elektroniczną
Integracja z systemem hotelowym
autorskie oprogramowanie T2S, pozyskujące dane z systemów recepcji i gastronomii hotelowej w celu odtworzenia transakcji pod kątem JPK, KSEF oraz analiz BI Point

Wyróżniki

  • integracja i synchronizacja z systemem recepcyjnym i gastronomicznym narzuconym w sieci Hilton na całym świecie;
  • zaawansowane wdrożenie księgowe w oparciu o automatyczne opisy analityczne, wysoki stopień automatyzacji księgowań;
  • zaawansowane raportowanie w Comarch BI Point z wykorzystaniem mechanizmów subskrypcji;
  • zarządzanie obiegiem dokumentów w zakresie obsługi budżetów ( w tym budżetów przychodowych i kosztowych), zapotrzebowań wewnętrznych, dostaw, faktur zakupu oraz korekt ilościowych i wartościowych.

Czas wdrożenia:

8 / 6 miesięcy (Comarch ERP XL i pozostałe / Comarch DMS)

Więcej informacji

Wdrożenie systemu DMS przeprowadzone przez T2S Sp. z o.o. przebiegło sprawnie i pomyślnie. Wdrożeniowcy T2S Sp. z o.o. szukali dla nas optymalnych rozwiązań, co pozwoliło na dopasowanie programu do Naszych indywidualnych potrzeb. DMS stał się programem nie tylko do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów, ale również do obsługi budżetów i wewnętrznych zgód na zakupy w ramach tych budżetów. Narzędzie okazało się być bardzo elastyczne i umożliwiło nam zautomatyzowanie niektórych procesów związanych z zakupami. Wdrożenie systemu pozwoliło nam na śledzenie całego procesu związanego z zakupami w firmie. Od uzyskania zgody na zakup, przez zamówienie i dokumenty przedpłaty, po fakturę końcową. Dodatkowo wszystko to w bardzo prostej i przyjaznej formie.

– Aleksandra Mater, Finance Director