Jednym z głównych motorów zmiany systemu ERP była konieczność sprawnej integracji z zewnętrznymi rozwiązaniami informatycznymi niezbędnymi w naszej branży. Konstrukcja systemu Comarch ERP XL pozwoliła na szybką i nisko kosztową integrację z platformą B2B oraz aplikacją dla mobilnych przedstawicieli handlowych. Połączenia te działają praktyczne bez kłopotów i pozwoliły nam zwiększyć bazę klientów oraz podnieść jakość oferowanych przez nas usług.
Od czasu wdrożenia regularnie korzystamy ze wsparcia firmy T2S w sprawach związanych z pojawiającymi się potrzebami w zakresie usprawnienia procesów oraz występującymi błędami systemu. Zdecydowaliśmy się na zawarcie umowy opieki, gdyż w szeregach naszej Spółki nie mamy informatyka ani specjalisty znającego system Comarch „od podszewki”. Współpracujemy od lat z kilkorgiem konsultantów T2S, którzy znają specyfikę naszej Spółki i na których możemy liczyć nawet w przypadku, gdy błąd czy awaria wystąpią poza standardowymi godzinami pracy. W przypadku specyfiki naszej działalności musimy mieć pewność, że system będzie działał w każdym momencie i będziemy mogli realizować procesy i prowadzić sprzedaż. Ta umowa oraz postawa konsultantów T2S nam to zapewniają.