BANK SPÓŁDZIELCZY W OSTROWII MAZOWIECKIEJ

USŁUGI / bankowość i finanse

Bank Spółdzielczy w Ostrowii Mazowieckiej funkcjonuje nieprzerwanie (!) od roku 1898. Nazwa wielokrotnie ulegała zmianie: Bank rozpoczął działalność jako Ostrowskie Towarzystwo Oszczędnościowo – Pożyczkowe, aktualną nazwę przyjął 1973 roku. Posiada 14 oddziałów. Poprzez sieć 24 placówek świadczy szeroki zakres usług i oferuje konkurencyjne produkty finansowe dla klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Bank specjalizuje się w obsłudze samorządów, rolnictwa, przemysłu rolno-spożywczego, handlu, rzemiosła i turystyki. Liczne nagrody i wyróżnienia, w tym Najwyższa Jakość Quality International 2023 za innowacyjność w zakresie digitalizacji dokumentów, potwierdzają ugruntowaną pozycję i sukcesywny rozwój.

Charakterystyka

  • 160 pracowników
  • 22 jednoczesnych użytkowników systemu
  • 15 tys. dokumentów w DMS w 4 lata
  • 14 oddziałów
  • 24 placówki

Zastosowane rozwiązania informatyczne

Comarch ERP Optima
wsparcie zarządzania w obszarach: sprzedaż, księgowość, środki trwałe, kadry i płace, analizy i controlling
Comarch DMS
digitalizacja i wewnętrzny obieg dokumentów
Comarch OCR
automatyczne zaczytywanie danych z dokumentów
Comarch HRM
samoobsługa pracownicza, zarządzanie planem i harmonogramem pracy, nieobecności

Wyróżniki

  • całkowita eliminacja obiegów dokumentacji papierowej;
  • szybkie i bezstratne odnajdywanie zarchiwizowanych dokumentów wraz z metadanymi;
  • elastyczne modelowanie workflow;
  • nagroda Najwyższa Jakość Quality International 2023 za innowacyjność w zakresie digitalizacji dokumentów (wdrożenie DMS).

Czas wdrożenia:

80 godzin (wdrożenie DMS)

Więcej informacji

Dzięki wprowadzeniu Comarch DMS (obiegu dokumentów) Bank zyskał szybszą akceptację faktur kosztowych bez konieczności podawania dokumentów w wersji papierowej do opisu merytorycznego i akceptacji osób upoważnionych oraz ograniczył ilość przechowywanych dokumentów w wersji papierowej. Funkcjonalność programu pozwala także na zgłoszenie zapotrzebowania (np. na materiały biurowe, środki czystości, sprzęt IT) przez podległe Bankowi jednostki organizacyjne i skierowanie go do konkretnego działu w celu realizacji. Cały proces odbywa się w wersji elektronicznej co pozwala na lepszą kontrolę wydatków, szybszą realizację płatności oraz łatwiejszy dostęp do informacji na temat poniesionych kosztów.

– Justyn Sikora, Kierownik Zespołu ds. Finansowo – Księgowych